Datan e´ hemma igen....

Och ingen e lyckligare än jag, ha ha... Ne  jag klarade mig fint 1 dag utan datan, fick fint härhemma allafall...
Igår var det fullt upp igen, vaknade vid 8, tog en lugn morgon, Mamma, Anna o Oliver kom vid 12.30 De lämnade bara Oliver här sen åkte dom o shoppade lite.. Strax därefter kom Annika o Tina, jättekul, vi fikade o var med barnen, pratade massa massa bröllop o inredning kolla Ikea katalog o drömde oss in i en värld där man nästan hade huur mkt pengar som helst... ha ha Inga dåliga planer... Jag tror att Tina kommer klara mina barn lätt som en plätt...

Dom var här hela eftermiddagen, sen kom mamma o anna o Felicia o drack kafe, tjatade lite sen skulle dom iväg på middag o Melwin var jätte jätteledsen för att Oliver åkte... Men dom får ju träffas varje dag, de e så kul o se hur taighta dom verkligen e´hur kan det vara så? Dom ses inte så himla ofta, men ändå vänner för alltid...
Synd jag glömde helt av att ta kort igår på dagen...

När dom åkte igen så var det även dags för Annika o Tina att ge sig iväg... precis när dom hade gått ringde Ela så efter en halvtimme hade vi Ela o Leo på besök, barnen lekte bra o Leo e lika busig som Noel, ha ha en snabbis till...
Vi mammorna sprang omkring här o hämtade ungar överallt... Ja lagade lite snabbmiddag... Korv me mos..
Sen var dom här till 19, vi tjatade åxå en massa, jag vill ha Elas hjälp till duknigen med för hon e så duktig på sånt, så nu har jag gett mitt förtroende till Ulla, Karolina o Ela, det kommer nog bli toppen...

Sen när vi var ensamma igen var det dags för pyamas på barnen sen dags för sängen... Läste saga för Melwin o gav Noel en gflaska välling sen sov dom gott båda två...

Sen var det bara jag, sååå skönt la mig på soffan satte på 27 dresses och njöt....



Den filmen får 10+++ av mig, jag älskade den, helt underbar rolig o romantisk, precis som en tjejfilm ska vara....

O snyggingen....


Min kväll var lyckad, idag e det full rulle igen.... Suck, kommer somna 19 ikväll.....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?