datan e home again...

Idag skulle Gabriel ha med sig datan hela dagen, så jag har suttit här o skrivit in minnen i vår bröllopsbok, men så plötsligt kom Gabriel hem, hade missat att mötet inte var förrän 11, så nu sitter jag här o skriver istället.. Får ju passa på innan han åker igen, o sen kommer jag inte att ha tid, för då ska vi packa, mamma o jag...
Melwin e på dagis, han trivs bra där, han får leka o vara ute me kompisarna.. nu har han kommit in i bra rutin igen, o de e skönt..

Noel har inte vart rolig inatt, fy... han har vaknat flera gånger o kl 7 imorse kröp han omkring i våran säng o gapade högt, han ville ju upp o leka... Så ja har vart uppe ett tag nu, o Noel ligger o sover på pappas mage just nu.

Jag är lite förvirrad, jag e ganska så oorganiserad när det gäller packning, vad ska ner o vart ska man börja, tur att de bara e ca 100 meter till nya lyan.. Så man kan bära o kånka utan problem..

Nu behöver vi ved med, vart kan man få tag i billig ved??? vi ska elda mkt denna vintern för att hålla värmen uppe o för att slippa ha elementen på högsta hela tiden.. Hoppas vintern blir mild..
Kan tänka mig julen där, me brasa, så himla mysigt...

Nu e de snart dax för att börja simma me barnen igen, vi gör ju det på fredagar vanligtvis, vore ju kul om Lina, andreas o barnen kunde följa med oss åxå, o så stadsparksbadet i Borås, vi måste boka in det någon dag nu... Vi e redo...

Igår kollade vi resor, det e ju jättesvårt, fasen vad dyrt om man ska åka o ha bokade hotell, 15000 för 2 veckor, men det finns även flygstol + 2 hotellnätter för ca 6800 kr...

Men vilket paradis Thailand verkar vara...

014.jpg


Ne nu kan ja inte sitta här o slöa mer...

  Tora  

det är paradiset av alla paradis!

Datum: 2008-09-17 / Tid: 11:05:50
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?