Gomorron!

Jag o Noel har vart vakna sen kvart över 7, Melwin ligger fortfarande o sover... O jag måste ju säga att de e ganska kul o kunna se morron Zoo på kanal 6, det kommer jag att fortsätta med... Ja tycker att dom e underhållande sådär på morgonkvisten...
Igår hann jag nog se 30 minuter på filmen innan jag somnade, men nu e jag pigg och det kan behövas idag för jag har massor att göra här, har ett ton tvätt känns det som..
Ibland skulle man vilja ha 2 tvättmaskiner.. I mitt framtida hus ska det allafall vara det, så att det händer något när man tvättar...
Nu på morgonen har jag kollat igenom fotona, från bröllopet som pappa o Ulla har tagit, så några av dom ska jag dela med mig av...


                                                   på fredagen badade vi tunna, bada bastu o badade kallt...



Melwin



Massor me pussar



Ställt upp för fotografering.



Ingen kollar in i kameran samtidigt..



Jag o lillasyster Tora, även tärna..



Ganska så knasig men rolig bild.



Här ska det kastas över oss, solrosfrön.. Självklart skålar vi i rosa champagne.



Pappa o mamma håller tal... jättefint...



Tårtan ska skäras... vi lyckades bra, ha ha ha



Mitt livs bästa dans....



Dansade lääääänge....



Här e det senare på kvällen.... dans



Tora har bytt klänning....



Ja o syster...



Ja o brorsan, fråga mig inte vad ja gör me tungan, no idea´



gick inte att rotera detta... dags att gå hem, skorna på igen...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?