Inget e som väntans tider...

ja nu sitter jag här, vi e klara både ja o noel, redo att göra staden... Ohhh ja vill se vår nya bil ny, spännande juh.. Pratade me lillasyster innan, hon e med lite nervös ha ha ha... På fredag kväll ska vi gå igenom hur vi ska gå osv... Hon ville absolut inte gå själv, så hon får hålla melwin i handen, fiint...
Barnvakter under dessa sagar behöver jag inte oroa mig för det finns många frivilliga... hoppas att Noel inte skriker under vigseln, det har jag inte tänkt på innan, tur vi har Tina...

Imorrn blir det ingen brudklänningsprovning mamma o dom skulle iväg till Gekås, får väl se vad ja hittar på i min ensamhet... Ja o barnen nåt ska vi nog kunna fixa...
idag blir det även ett besök hos frisören, hon ska kolla mitt hår o hur ja vill ha det,, kuul..

ne nu hoppas jag att Gabriel snart rullar in, d blir de att åka fint till staden....


här e jag idag....


ser liiiite sur ut, men de e ja inte ha ha ha ha



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?