Några rader!!

Ja nu e jag fru, och vi har haft en helt underbar dag... Jag e trött och lite uppspelt så jag kommer med en finare berättelse om några dagar då med foton och massa kul...
Helt plötsligt e man nykär åxå, den pirriga känslan jag hade igår när jag mötte Gabriel är obeskrivlig, jag skakade enormt mycket i hela kroppen ,,man trodde inte det vi har ju levt ihop o har 2 fina söner och inte väntade man sig att ha en stor klump i magen och pirr innan vi möttes... Min man är bäst, han har allt och jag älskar honom över allt annat, han är en underbar människa...
Det var mycket skratt och lika många tårar, när jag såg på Gabriel i ögonen under vigseln kom även mina tårar!! Och hans åxå...
Det var så himla fint, alla vi älskar var där, alla var så  fina och glada!!

Och nu frågar alla... Jaha känns det nåt annorlunda att ni e gifta då?
Svar
: JA, det gör det...
Men det går inte att förklara det är så stort!! Så stort att jag inte hittar några ord...

Kvällen och festen var helkul, så kul att vi stannade till 02.50.. Sen tog vi våra fina presenter och gick ner till vårt fina hotellrum hand i hand som man o fru och väldigt kära...

Sen vad som hände håller vi för oss själva...

TACK alla som gjorde våran dag så speciell, ni var underbara, vi kunde inte haft det bättre, våran dag kommer vi att minnas med mycket glädje, allt var PERFEKT..

Som sagt, senare i veckan kommer bilder, roliga händelser, info om ALLT...

Nu ska ja slappa av på soffan...

PS.. Det blir en Thailandsresa...
YES,YES,YES

  Charlotte Jönsson  

GRATTIS!!



Va roligt att allt gick bra och att ni hade roligt, det rä ju det viktigaste!! Ni fick väl ganska bra väder på eftermiddagen oxå om jag inte minns helt fel!

Datum: 2008-09-07 / Tid: 20:44:19
URL/Blogg:
  jojjo  

jättebra väder, ösregn på morron o uppehåll på eftermiddagen, helt perfekt..

ja det var den bästa dagen i mitt liv..

Datum: 2008-09-07 / Tid: 21:05:55
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?