ne e vi hemma igen!!!

Gabriel kom tidigare ikväll till mamma där kollade vi lite TV innan vi begav oss hemmåt... Mamma har köpt en vrålsnygg ny LCD tv från Samsung 40 tummare och helt suverän bild...
Så kvällen har vart full med humorprogram som Sing Along, Extra Extra o sen nån film tror den hette En mardröm till svärmor med Jennifer Lopez...Rätt så kul faktiskt..

Melwin har vart så glad att pappa äntligen kommit hem att han inte kunnat somna, nu ligger han fortfarande halvvaken o Gabriel läser saga... Noel e åxå lite halvvaken, men mest för han blev väckt när vi åkte från mamma..

Simhallen tidigare idag var jättekul, alltså mina barn e galna i vatten, Melwin bara hoppar o dyker för fullt och Noel e helvild... Men samtidigt ser man på dem hur dom njuter, mina små vattendjur ha ha ha... Lik sin mamma allafall på den biten.. Det blir fortsatt badning på fredagar, men inte nästa då e mamma i Norge o då klarar jag inte av båda två helt själv.. På fredag e vi bjudna hem till Lina o Andreas på mat, ska bli skoj, det var ett tag sen nu, och självklart blir det CRANIUM... hela natten lång... ha ha ha o kanske kanske en o annan Bacardi- drink...
Så Andreas min spelpartner, se nu till att vi vinner nästa gång, hittills har det inte gått så bra, ladda ordentligt för nu ska vi klå dom...  ;-)

Hela denna dagen har gått i raketfart, fullt ös, Noel blir roligare nu för var dag... nu säger han mamma, pappa, mommo, vovvov, titta o tacktack... så himla kul att det händer grejjer... Piggelin har han vart idag och vart vaken ända till kl 20.30... kanske får mamma o papa sovmorgon imorrn, hoppas hoppas... Melwin är liksom en pojke nu, som vill klara sig själv, ibland förstår man inte hur fort det går, från mamma o pappas lille bebis till en stor pojke, som man nästan får hålla fast för att gosa med... Men alla stunder han kryper upp o kramas är GULD värda, för dessa stunder som innan var flera gånger per dag kanske bara e 1 max 2 ggr per dag... Men mamma o pappa försöker hänga med i utvecklingen och förstå vad som sker.... Snart 4 år och väldigt modig.... Gullunge....

O så Gabriel äntligen hemma igen, nu känns det bra igen, hela familjen hemma.... Har saknat honom otroligt... Min man, Jag älskar dig så....

LIna....... Imorgon ska vi på Bomässan + hämta en säng på Jysk, men vi kan ju ringa när vi e på väg hem igen, detta ska vi göra på förmiddagen... Så kan ni väl komma o fika sen???

Ja mysteriet med bilderna e inte löst, dom ligger fortfarande på mammas data för som vanligt när jag ska försöka göra nåt med datan, i detta fallet bränna över bilderna på CD, så hänger sig skiten igen.... Men jag ska nog klara av det någon dag, har fina bilder från veckan som varit...

Nepp nu så e det snart Gonatt från mig e väääldigt trött, som alltid.... Trötta småbarnsmamman



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?