Ny vecka..

Japp, idag åker min storasyster med sin familj tillbaka till Norge, Hemsedal.. Riktigt tråkigt tycker jag, men så e det.. Denna veckan som dom vart här har vart så kaotisk, men ändå har vi hunnit umgås en del.. Inatt har Oliver sovit här, O nu leker han o Melwin för det vilda.. Dom e verkligen BÄSTA VÄNNER som dom hela tiden säger.. (o kusiner) Nu e det sista chansen dom har att verkligen leka o umgås för snart kommer Anna o hämtar upp honom...

Idag är det stor röjj här, här ser ut som ett bombnedslag, grejer, väskor, blommor o presenter överallt... Ren tvätt, smutsig tvätt... MASSOR.. Det kommer ta hela dagen detta... Men det e kul, gå o fixa med sina saker från bröllopet...
Gabriel åker till Sthlm ikväll  igen, riktigt tråkigt tycker jag... Men så e det vardagen kommer tillbaka, o eftersom vi väntar med vår resa så, kommer den DIREKT nästan...
Jag åker med barnen till mamma imorrn, vi har lite saker vi ska göra... Bättre att vara i stan när man e själv, här kommer jag inte så himla långt... Men jag kommer slappna av denna veckan, nu har det vart så himla stissigt så nu behöver man lugn o ro... Sååå skönt...
De e inte lätt att planera bröllop....

Det kommer ta många dagar innan man kan smälta allt.... Det var så himla många intryck o känslor, man kan inte sluta tänka på det...

Ne nu vill nog barnen ha lite frukost tror ja... Innan anna kommer... Sorgligt att dom åker..

Fiiiint väder e de idag me....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?