Onsdag 10 september

Idag ska vi ta en lugn morron, Melwin e fortfarande i pyamas o ska bada nu, senare ska vi till stan o fika med Andreas, Saga o William, alltid kul för barnen att ses där o leka..
Imorse vaknade Noel tidigt 7.30 men han har vart såå rolig idag, han blir mer o mer en egen personlighet och man får många goa skratt om dagen.. En bestämd liten Nisse som verkligen vet vad han vill..

Tror faktiskt att jag ska ta mig ett bad nu först.. Låter inte helt fel..

Senare idag ska vi laga kyckling med stekt potatis.. mmmm.. Kyckling är nog det bästa som finns..
Hoppas att Gabriel kommer hem tidigt på fredag, det e så himla tomt utan honom... Jag längtar tills vi ska sätta oss o boka vår bröllopsresa, men vilken tur att vi inte skulle åka direkt, då hade man vart ännu mer stressad o ja tror det hade vart svårt att koppla av, nu tar vi det lugnt o bara myser o njuter och det känns himla bra...


Detta är vår låt.... Denna dansade vi vals till på vårt bröllop o både ja o Gabriel hade tårar i ögonen...
Det var så himla fint, Och jag hade rysningar i hela  kroppen...Inget kan bli bättre... 
Jag Älskar dig Älskling....

Suzzie Tapper...

Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inget ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömde mer
Som av sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig älskling
Så ändrades allting
Brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet
Brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Och allt
Är så enkelt och så självklart
Så skrämmande och underbart
Mitt mirakel är du
Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann
  Anna  

Grattis till er båda, jag hoppas ni fick en underbar dag när ni gifte er. Lycka till iframtiden. Det är ni värda så som ni har kämpat med er kärlek för varandra, den är nog den bland det största bland kärlekar som jag känner till. Kram Anna

Datum: 2008-09-10 / Tid: 17:30:57
URL/Blogg:
  johanna  

Tack Anna, du vet historian.. Vår dag var underbar och oförglömlig, den bästa dagen i livet, förutom när guldklimparna kom till världen..

Datum: 2008-09-10 / Tid: 21:19:58
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?