Redan sönda´

Alltså jag blir så trött, man tror att man ska ha en lugn helg och ändå blir det aldrig lugnt... Vi hade fullt upp igår o fullt upp idag, nu snart ska vi till ästad o hämta upp mina saker.. Sen har vi 2 vagnar i stan som vi ska hämta.. Trädgården måste städas, det ska slängas trasiga leksaker o blommor som blommat över för en månad sen ska slängas..
Mamma ska även komma hit o städa hennes sommarlägenhet..

Igår kväll hade vi det MYS Gabriel o jag, Efter den otroligt goda middagen kollade vi på filmen från bröllopet, KUL... O pinsamt, hatar att glo på mig själv men jag vande mig o det var kul o se alla gäster, hur alla snackade o hade trevligt..
Sen la vi barnen o efter det satte vi på en film o bara slappade i soffan med en liten godisskål o rödvin...

Tyvärr somnade jag efter halva filmen men ja får kolla klart idag..
Filmen heter FOOL´S GOLD med Kate Hudson o Matthew McConaughey... Rätt OK faktiskt... allafall den biten ja såg...
Får se om det finns tid under dagen då ja kan kolla resten.. Vi har en film till ikväll att se...

Idag blir det nötfärsbiffar med gräddsås o potatis till middag, MUMS...

Ja så våran dag e redan helplanerad, att det alltid e så mkt Måsten...

Har även vart lite dålig på att lägga in bilder.... ja ja vet men alla bilder från förra veckan ligger på mammas data men ja ska hämta dom...

Ne nu e ja lite stressad....

Bilder kommer sen...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?