Sängen på plats...

Japp nu e det klart, bara resten kvar, vi har allafall köpt en skön säng nu, + en jättebra bäddmadrass, vi e supernöjda. Den blev så himla fin när den väl stod på plats, nu fattas bara ett vitt överkast. Nu e det Gabriels skrivbord som står på tur, det ska skruvas ihop och när det e klart kan vi börja sortera alla hans kontorsgrejer. Ska bli skönt att äntligen få det gjort.. -jag har fortfarande svinont i nacken men nu har jag smörjat med Voltaren och tagit 2 Ibumetin troligen e det en muskelinflammation jag åkt på eftersom jag nu har haft ont i en hel vecka, detta e jobbigt för jag kan inte anstränga mig lika mkt nu..
Noel sover nu, sin sissta vila innan kvällen, Gabriel e o lämnar släpet + att han ska hämta Melwin på dagis.. Sen när dom kommer hem blir det middag.. Vet inte vad vi ska hitta på idag..

På fredag ska vi till Lina o Andreas med barnen, vi e bjudna dit på middag, ska bli kul, det blir troligtvis lite Cranium då med alltid lika kul, ska bara försöka få skjuts hem på kvällen med.. Eller natten blir det väl..
Cranium e ett sällskapsspel som jag verkligen rekommenderar till fest, det e skitkul, man ska göra massa saker i lag, det e gester, mimikon, skulprix, frågor och klurit... Man brukar få många goa skratt...

Sällskapsspel CRANIUM, mycket fint skick!!! Ej spelat!..


Nu ska jag snart bort till den andra lägenheten och hämta lite mer saker, bla kläder som hänger kvar i garderoben, sen ska vi diskutera vad vi ska göra, om vi ska städa själva eller om vi ska hyra in hjälp... Varenda milimeter av lägenheten ska städas och det känns väldigt jobbigt med tanke på mitt tillstånd..

Farmor ringde häomdagen, jag älskar verkligen min farmor, hon har vart mitt stora stöd genom livet, den som brytt sig mest av alla släktingar, ja förutom mamma då såklart.. Mamma är ju min bästa vän, mitt allt... Det e så himla jobbigt när hon e borta, jag vet inte riktigt vad jag ska göra då, hon e ju den man pratar med varje dag eller åker till om man har tråkigt... Mamma finns alltid där...
Jo allafall farmor, ohhh vad jag önskar vi bodde närmare varann, men det blir säkert en tripp till Borås snart.
Hoppas verkligen att dom kan komma nu när Noel fyller 1 år...
Barnens farmor kommer allafall och det ska bli så kul... Hoppas vi hinner med en massa kul, garanterat många kortkvällar när barnen har somnat..  Det e alltid kul o spela kort med Karin, det pratade hon till och med i sitt tal till oss på bröllopet, meeeeeen hon sa nästan att jag fuskade och detta stämmer givetvis inte :-)

Lampan ska troligtvis upp ikväll med och snart e vårt hem fint och iordning, då ska det upp bilder i bloggen...
Så att alla kan se hur vi har det, allafall på ett ungefär...

Men varför ska en flytt betyda att man måste köpa massa nytt... Jag ska betsa våra sängbord i samma färg som sängramen och vardagsrumsbordet ska åxå få en mörkare nyans, sen vet vi inte hur vi ska lösa TV bänkproblemet men vi har fått en hel del förslag... Säg gärna om ni kommer på nåt bra...

Nee jag kan ju inte sitta här en evighet, måste ju fortsätta, men det var skönt att få sätta sig en stund här e helt tyst just nu och jag njuter av det, för det e inte ofta kan jag lova...
Back to Work...









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?