Shit va kul...

Nu sitter jag här klockan e kvart i ett på natten, o va har ja gjort, jo lite bloggdesign, men det var väääldigt skoj, ska fixa lite mer nästa vecka, många fixar sina bloggar nu, o då hakar ja på trenden, men den e inte klar än.... vänta bara.... har mååånga planer...

nu ska ja verkligen sova.... kunde inte slita mig från datan ha ha ha
  lina  

ja absolut! Hade vart skitskoj. Klart att vi betalar för köksbordet, iallafall en symbolisk summa :-) Säg till när vi ska hämta det. Vårat rasar vilken dag som helst...hehe...

Datum: 2008-09-02 / Tid: 08:21:36
URL/Blogg:
  tina  

hej johanna.. nu lämnar jag en liten kommentar.. kom på nu när jag kom hem.. att, jaa.. när skall jag "sno" era barn ? skall jag ha hand om noel under vigseln ? och innan ? när skall vi lämna.. och har melwin och oliwer ätit ? eller skall jag laga mat till dem ? :P ringer du när ni skall fotas? hehe.. jaa.. förlåt att jag lämnar så mycket frågor nu, när du redan har så mycket att göra.. !! men - bättre att ta det innan - så att jag vet Allt på lördag :P Kram

Datum: 2008-09-02 / Tid: 18:11:06
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?