Skönt!

så himla skönt det är att vakna till ett hem som är iordning, slippa tänka på allt man måste göra.. Idag har jag bara lite tvätt att ta hand om här hemma, kl 11 blir det stan.. Nu börjar jag känna mig stressad igen, fast jag borde inte vara det, de e väl nerverna.. Jag hoppas att vår dag blir perfekt, o jag hoppas att jag kan slappna av och känna mig trygg på lördag, tur att vi har två underbara toastmastrar, dom kommer fixa detta...
Hoppas att noel accepterar sin barnvakt och är snäll hela kvällen, inget skrik efter mamma o pappa.. Melwin vet jag att han kommer få kul han har Oliver med sig och dom två är oslagbara.. ha ha dom är himla goa vänner...

Här kommer lite bilder...
       
                                              Noel på vår promenad vid stranden!!




                                                          Noel badade igår!!



                                                               Lastbilen e goood..



                                                      Nybadad o go!!!                                                      





så, nu ska jag göra iordning allt kommer inte vara hemma förrän ikväll igen,  då kommer jag troligen att ha en massa bilder på minikusinen!!
Äntligen ska jag få träffa Felicia...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?