Sötis...



Noel klädd för höstens kalla dagar...







Idag, e de lörda´ o denna dagen ska vi ägna oss åt att rensa o packa, hämta mer flyttkartonger och förbereda så mycket som möjligt inför morgondagen... Det ska bli så kul att få inreda den nya lyan, vi behöver givetvis lite nya möbler, ska köpa ny säng till Melwin med, kanske blir det Ikea med... Barnens rum kommer bli super..
Mitt mål är att det ska vara ordning o klart tills det e Noels födelsedag...
O den ska ju firas den 25 oktober..

Imorrn kommer mamma på morgonen o hjälper mig städa golv o så i nya lägenheten, senare kommer min bror med o hjälper oss att bära, då går det snabbt...

På måndag flyger Gabriel till Finland i 3 dagar sen till sthlm för att jobba där 2 dagar så på fredag kväll e han hemma igen, o ja o mamma ska ha våran nya bil, så att vi får plats me allt..
En Gekås resa e även planerad, mamma, annika o ja...
Där kanske man kan hitta nåt snyggt... Allafall till hemmet...

Ne... de e väl bara att sätta igång, min man ligger i sängen me huvudvärk så ja får nog vänta lite. Slappa framför datan ett tag till.. Barnens energi e de inget fel på allafall, full fart...
Melwin har vart på dagis hela veckan så de e jättemysigt att han e hemma nu, de e så tomt när de e bara ja o Noel..
Ha en fin lördag alla ni...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?