Trööött...

Noel har vart jobbig inatt, inte vet ja varför, jag har drömt konstigt o vaknat hela tiden, så det har inte blivit mkt sömn...
Nu ska ja in i duschen sen till stan, helt barnledig...  Snart e mina naglar så här fina....

Nagelförlängning, Vitglitter


Öhhh jo det ska ju bli underbart väder på lördag, 12 grader o ösregn, kan inte bli bättre..... Så Gabriel ska till Ästad o kolla möjligheterna på logen, kanske kommer jag att bli fru i en lada... ha ha ha
Men det blir nog bra till slut, vi kan ju alltid hoppas att vi kan vigas ute så kan vi ta förrätten o mingel på logen, man kan ju försöka göra fint me blommor, lakan o träd... Ja ja alltid e de nått...

Fatta, att de e 2 dagar kvar nu......

Nepp nu ska ja skynda mig har tid hos Jessica kl 10.00....

Ska bli kul o träffa Annika o syrran o tjata skit, ha ha ha o Jessica, hon som gör mina naglar kommer även på bröllopet....

.hej svejjs 

  Charlotte Jönsson  

va spännande att det bara är två dagar kvar, jag har följ din blogg i någon månad nu kanske och tycker det är jätteroligt.



Ni har valt en helt undarbar plats för bröllopet!



Lycka till på lördag!

Datum: 2008-09-04 / Tid: 12:21:43
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?