Vanlig tisdag...

Ida gick vi upp kvart i åtta, Melwin har vart på dagis o Gabriel har jobbat.. Ja o Noel hade en lugn förmiddag o kl 11 tog vi bussen in till stan, där var vi på skatteverket o kollade så at efternamnet e på gång, vi kollade lite kläder till Noel o nu e han ägare till ett par nya hängslebyxor o 3 bodysar... Efter det fikade vi me mamma på Herbert´s ja åt bakad potatis m tacoköttfärs, supergott, o en massa sallad till det.. Efter det gick vi o hämtade en massa resekataloger o sen gick bussen hem 14.30... 

Sen  kom Gabriel o Melwin hem, en jättetrött unge på sitt värsta humör o började sura direkt, men nu efter några duster o tjiv så e de bättre.. Nu e vi även mätta det blev Köttfärsgryta m ris idag, jättegott..

Nu ska vi kolla resa, Thailand.. Hoppas vi kan hitta en perfekt för oss...
Senare ikväll e de TV som gäller Idol måste man ju såklart titta lite på..


Idag var jag på Cervera o hittade jättefina runda lådor me elefanter på, lampor, plåtburkar, klädhängare ja ALLT till barnens rum... Men när man går o tittar på sånt så ser man hur lätt man skulle kunna knepa o knåpa ihop det själv, eller ta fram hammaren o snickra lite o måla gulliga pirater o sånt på.. Bara man har fantasi så går nästan ALLT, jag ska iallafall börja fixa lite själv nu till barnens rum...

Har även vart o kollat kort, fått inspiration om hur man kan göra fina Tackkort, o jag har en ide´... men det får ni se när dom kommer på posten...

Noels alla 4 tänder uppe har brutit igenom nu, han kommer åxå att få en glugg... Precis som storebrorsan... Gulligt juh...

Melwin han målar o tar hem fina teckningar från dagis varenda dag... O han e såå stolt, nu ska jag köpa en låda, speciellt för hans teckningar o spara alla där i... Kan vara kul för honom att ha senare i livet... Man kan ju inte sätta upp alla på väggen...


nehe... nu e min familj trött på mig, ja e ganska så osocial här framför datan...
så.... återkommer senare...


  Tora  

syster- jag saknar er!

Datum: 2008-09-16 / Tid: 20:59:25
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?