Månda´ morron...

Ja o Noel har sovit hela natten, utan mat  helt otroligt skönt, tänk om detta kunde fortsätta... hoppas hoppas..
Idag har vi en hel del att göra, fyyyyy vill inte ens tänka på det, men igår fick vi allafall gjort lite, lägenheten där borta e nästan helt tom och vi påbörjade städningen igår... Köket e på god väg att bli helt klart...
ska fortsätta där snart...
Igår somnade jag redan 21 på soffan, helt slut, vart e min energi, den har försvunnit, konstant trött har jag vart nu den senaste veckan...

Vi måste ha förvaring, jag vet inte vart jag ska göra av allt, för grejjer det har vi överallt... Det e lite svårt att packa upp när man inte vet vart man ska lägga sakerna...

Gabriels mamma kommer nog hit till Noles födelsedag, va kul isf... Det blev ju inte så mycket prat sisst på bröllopet, och Melwin blev superglad när vi sa att -Farmor kanske kommer...
Vi har även bestämt oss för att åka till Gotland över julen i år, har aldrig firat jul där så det blir nog jättemysigt... Hemsedal tar vi nästa år... man får ju dela upp det så gott det går...

Mamma e på väg nu till Norge, hon ska vara banvakt o jobba lite i cafee´t. Nästa gång mamma åker åker vi troligen med, barnen o jag, Gabriel har sååå mkt jobb nu så det blir svårt att va ledig...

Måste säga att det e väldigt mysigt i lägenheten, trivs kanon o ja sover bra... Bara vi blir klara snart så att vi kan slappna av helt, man känner hela tiden press på sig att städa eller packa upp...
Idag hoppas jag kunna göra mkt, hoppas Noel kommer vara på sitt allra bästa humör...

--- nu e det något annat fel.. jag kan inte lägga in bilder, får försöka senare.. så retligt bara....

neeee nu väntar skurhink o mopp fasen va tråååkigt... speciellt när man e själv....

  tina  

Hej Johanna.

Har fixat en header till din blogg nu, har du msn så kanske jag kan skicka över den ?

Datum: 2008-09-29 / Tid: 21:01:05
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?