100 dagar..

Kvar.... E de sant, har jag redan vart gravid i 180 dagar... Fyy va skönt.. Nu känns det nära, 100 dagar e inte så mkt, eller?.. För mig känns detta super.. nästan bara 1/3 del av graviditeten kvar..
Vädret e ju underbart idag åxå.. Undrar vad man ska hitta på, idag känner jag mig allafall pigg, jag har sovit ok inatt.. Båda barnen e hemma så vi får väl hitta på nåt mysigt..
Noel e vaken o Melwin sover... som vanligt... Det e inte ofta som Melwin vaknar först..
¨
Igår kom det ett lisebergsblad, Melwin blev helt till sig o satt säkert en timme o frågade vilka han fick/inte fick åka, varför, om dom snurrade eller var läskiga.. Så nu har vi en liten här hemma som lääängtar tills Liseberg.. Får väl ta o planera in en resa.. (var inte där förra året)
Undra när vi ska hinna det, får väl åka i maj...
I sommar har vi egentligen inte så mkt planer förutom flytten men 11 juni ska vi till Strömstad o hälsa på syrran o hennes familj.. O sen vill jag vara hemma hela juni, jag ska ju jobba åxå, men jag vill vara hemma o pyssla i nya hemmet, så allt e klart tills bebisen kommer.. Målning, tapetsering o staket ska vara klart allafall..
I augusti ska vi till Gotland o innan dess ska vi försöka komma iväg på en minisemester med Lina, Andreas o barnen...
Så här blir inga mer planer... Ska bli skönt o åka iväg när bebisen kommit till Gotland.. Bara ha semester o vila upp oss.. Gå o strosa på medeltidsmarknaden o umgås med familj o vänner...

Nu känns det att sommaren e nära.. Allt som har vart igenbommat över vintern börjar öppnas igen, det städas o fixas i alla cafeer som snart ska öppnas.. O de e ju så skönt att det e på rätt väg.. Synd bara att den tar slut så fort..

Ne... vad ska man hitta på idag.... Blir väl att man tar bussen till staden, vi funderar på å grilla ikväll..

Nu e det 7 dagar kvar tills vi ska på könsultraljud...... Det ska bli så mysigt, jag Gabriel o Melwin, efter ultraljudet ska vi äta en god lunch o sen köpa bebisens första små kläder i gbg.. melwin ska få vara med o välja..
Tror melwin kommer tycka detta e jättespännande, se på lille-bror/syster i magen..

Jag får väl ta tag i tvätten här hemma o få lite gjort så vi med gott samvete kan åka iväg sen..

Ha en fin dag alla.... Solen skiner...




  lina  

JAJAJA!!! Va roligt med en minisemster? Vi kanske ska ta stugan? då blir det inte så dyrt å så kan man hellre hitta på ngt extra när man är där, Lindgrens värld är inte så långt borta. Men då LOVAR jag GARANTERAT pesnionärsfritt ;) HAhaha men andra ord BARA våra 2 familjer :) KRAAM

Datum: 2009-04-17 / Tid: 19:27:28
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?