2½ timme...

E vad jag har kvar av denna natten, hoppas dom går fort för nu vill jag hem o sova, de ska bli så himla skönt o få kryp ner på soffan o bara få somna..
Här har natten vart lugn, o redan börjar det ljusna ute.. Skönt på ett sätt att snart kommer det att vara ljust vid denna tiden..
Bebisen har vart väldigt aktiv denna natten,  ibland undrar man om bebisen kommer vara vaken på nätterna sen, bara för att jag e vaken på nätterna, för man sitter ju inte precis bara stilla man e ju uppe mycket o går.. Så vem vet bebisen blir kanske en nattuggla, får hoppas att man hinner vända på det sissta månden.. Sova lååånga nätter..

Nu ska jag fixa det sissta här sen e det lugnt fram tills 7.15 då kommer morgonpersonalen...
ha ha de e så kul för varje natt jag jobbar kommer HN i brevlådan men varje gång studsar jag högt för det dånar så fruktansvärt, undra när man ska vänja sig.. Tidningen e allafall lltid lika tråkig men man läser ju den bara för att ha nåt o göra...

Ne... Vi höres nästa nattpass... Ska sova sen umgås med familjen innan de e dags o jobba igen....

Ha en fin onsdag alla...


(ohhh 2 dagaar kvar... spänningen stiger.... )
  lina  

hej vännen!

Förlåt att jag glömde ringa dig idag men vi var på skånegatan och tömde vinden...ååå vad skit man samlar på sig! Vi kanske ses ikväll på msn. Ha de gott så länge och förlåt igen!

Datum: 2009-04-22 / Tid: 20:34:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?