Äntligen helg..

O ja har vart vaken ett pr timmar nu... Gabriel kom med Noel kl 13..  Då kunde man inte skryta med att man var piggast i stan.. Men de e bättre nu, Noel har badat o efter det kollade vi på I drömmarns trädgård på datan.. Nu väntar vi bara på Gabriel..

Idag har jag mailat Barnmorskegruppen, hoppas på en tid nu snart, spännande e det.. Undrar vad som befinner sig därinne denna gången..
Ja tror ju på en kille till..  ;=)

Noel e febrig o trött idag, inget kul alls, de e inte kul alls att han bara gnäller men får hem o ge ipren o välling o hoppas att han kan sova en stund..
Melwin e på dagis ännu.. Ska lämna in mitt ny schema.. Undrar just om jag ska gå ner till 50% i juni o jobba månaden ut, sen i juli får jag gå hemma med havandeskapspenning.. De e bra att det finns..
Inatt blev förskyld på jobbet, hostde, nyste o snorde, vill inte bli sjuk nu...  Känner tt min kropp e matt.. O dessutom har jag inte tid att vara sjuk, speciellt inte på min långledighet.. Då ska här packas o rensas juh...

Ne min lilla prins e lite överallt här får väl ta o packa sakerna så allt e klart så att vi kan åka hem direkt..
Ska ta en dusch o packa igen o sen e det väl stan som gäller igen, himla farande på mig..

Hr 3 fläskfileer hemma som ska marineras idag inför morgondagens grillning..  E riktigt sugen på bakpotatis eller potatispaket på grillen, får se va de blir.. O så ska man ha grillade champinjoner o tomater till åxå.. mumms..

Hoppas på lika fint väder imorrn...

Ha en fin dag alla...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?