Äntligen ledig....

Vilken underbar känsla.... Åhhh så skönt att kunn slappa nu i 2 veckor.. O vädret gör ju inte saken sämre, hoppas på många utflyktsdagar och utelekar med barnen..
Vår. vår vår....

I helgen ska vi försöka komma iväg o grilla korv i skogen, alltid lika mysigt, barnen älskar det o pappan gillar att elda..

Melwin e långledig han nu med ska till dagis först på onsda..

Nu tror jag att jag ska ta o städa upp här, Noel e i badet o tycker de e skönt att bada minst i en timme..
Sen blir det promend till stan, hopps på inget magont, varför kan ja inte promenera i 2 km utan att få sammandragningar, inget kul.. Barnen ska få nåt fint till deras påskägg sen får vi ju köpa ett litet till Leo åxå..
Efter det så ska vi handla tills imorrn, snacka om att det kommer vara helt kaos i affärerna.. alla ska väl handla nu + alla turister som kommer till stan..

Bäst att skynda sig klockan o jag e inte riktigt överens det hade vart bra om den hade gått lite långsammare nån gång.. ja ja hurry hurry..

  Jaqueline  

Jag har haft fullt upp, förlåt, jag ska skärpa mig med bloggandet =)

Datum: 2009-04-09 / Tid: 16:05:02
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?