Bra da...

Och en ganska så lugn dag, det blev ju soligt o varmt ändå till slut..
Jag o Noel åkte bussen till stan vid 13-tiden o först gick vi in på Kvantum o köpte våtservetter o Cola.. Sen gick vi ner mot gallerian o där mötte vi mamma.. Vi kollade först lite i affärerna.. De va ändå inte så skönt ute just då... Tyckte inte det fanns alls mkt sommarfint... joooo bebiskläder som vanligt..
Sen köpte vi VÄÄÄRLDENS godaste macka på Coffe house o en kaffe sen gick vi ner o satte oss i Socitetsparken...
Solen värmde gott där o Noel lekte lite med sina traktorer.. Vi satt väl där en timma.. Sen bestämde vi oss för att gå upp mot stan igen, kolla Gina tricot där fanns massor med fint... Hittade speciellt 2 st toppar jag ville ha.. Men inte nu... Men jag hittade 2 fina toppar på mama-living... Dit kom Gabriel o Melwin o vi körde ner mamma till hennes bil, sen åkte vi o köpte glass.. Efter det körde vi ner till havet en runda sen hem...
Lagade Oxpytt o åt o sen var det läggdags för barnen..

Nu sitter vi här o kollar på.. HJÄLP, jag e med i en japansk tv-show.. Sådär tycker jag, Gabriel tycker de e kul..
Vi ska plocka undan utanför sen, imorn ska dom lägga ny betong mellan plattorna här på uteplatsen...

Ohhhh vad jag vill härifrån nu, besservissar som bor här omkring.. Allt ska se så pefekt ut på ytan..
Less blir man, 3 miljoner för en sån här lägenhet.. vad e det för speciellt med denna, man kan till o med få ett större hus här i Kärra för mindre, helt sjuuukt..
Ja ja snart slipper vi tänka på grannarnas "lyx"problem.. O har vårt egna fina lilla ställe...

Nu ska jag lägga in lite bilder me tänkte jag....

Bilder från parken idag....







Bilder från fiket igår...






Ne..................... nu börjar Tinas Trädgård på Tv4+.. Idag handlar det om örter, det som vi ska satsa stoort på i sommar.. Doftar ju såå gott..
  Jaqueline  

Haha, Den showen var ju visst kul...



Jag skulle också börja gråta om jag var en misslyckad fet säl som får skicaks hem till Sverige i en trälåda, som Anna Book, HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Datum: 2009-04-17 / Tid: 09:03:50
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?