Inte mycket...

har jag att skriva om egentligen därav inget nytt här på bloggen, känns tråkigt när kamern e på villovägar, vill ju visa alla fina foton... Har inte vart hemma heller så jag har inte letat efter kameran ännu heller.. Får se om jag orkar med det ikväll..

Nu ska jag snart slut, ta cykeln hem o sova, ska bli skönt...


Igår när jag hade sovit lite så gjorde jag mig iordning så åkte vi o tog en fika, (frukost) o efter det en tur på stan.. Noel var inte direkt på humör men somnade snabbt i vagnen, antgligen jättetrött... O så ovan vid denna hetsvärme som blev 24 grader....
Köpte lite kläder till bebisen på Mello o sen kollade vi in skor, var åxå en snbb sväng på Tullhuset o kollde deras fina saker, synd att de e så dyrt bara, där har man inte råd att handla... Väntar på rean..
Sen hämtade vi en glad Melwin o så gick vi in en snabbis på Rusta... Köpte nytt badskum till barnen o Melwin fick en BikerMice-figur, superglad blev han för den...

Sen fuskade vi med maten, åkte till Hamnkiosken o köpte deras supergoda köttbullar med mos o sen hem till mamma igen o åt där... Gabriel var sen hem, hade jobbat i Ystad hela dagen o jag gjorde ordning barnen för natten o l dom hos mamma innan jag åkte till jobbet igen...

Gabriel hämtade sen båda barnen hos mamma o ringde mig sen sen då sov dom båda gott...

Idag ska Gabriel till Ystad igen o jobb klart men kommer tidigre hem idag... Jag ska bara njut av min ledighet denna veckan, sissta lugna veckan hemma nu, sen i helgen ska vi köra igång med allt... Packa.... O köra till huset, ska ta lite mått åxå så tt vi kan köpa färg o tapeter, som hyresvärden ska betala sen.. :-) Hittat en kanontapet såååååå fin e den, men ja vet inte priset ännu... 

JO.. idag ska ja o mamma gå till Hema-butiken, köpa tyg, ska sy en fin gardin till Melwins fönster, Noel har redan dom fina vi har hemma nu ska han få ha i sitt nya rum.. 
Sen ska jag kolla tyg till ett spjälsängs-skydd.. Hoppas jag hittar nåt fint...

Ne... dax att plocka ihop datan...

ha en fin da i solen...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?