Jag o Noel..

E hemma själva för första gången på rätt länge nu.. Noel e fortf dålig i magen så om det inte gått över imorrn får jag ringa doktorn.. Det e bara Noel åxå som e dålig.. Lustigt..
Nu kommer Noel med mössa o jacka, han vill nog ut, men men han ska sova sin vila innan vi ska stressa iväg idag.. Vi gick upp 8.3o idag, Natten har vart hemsk, speciellt för Gabriel tror jag för jag har inte vaknat så lätt, men barnen har vart vakna till o ifrån båda två.. Jag fattar ingenting... Vi som brukar sova så gott.. Vi får göra nåt åt detta..

Nu kollar vi allafall på DisneyChannel o de e MUSSE Noel tycker de e jättekul..
Jag funderar på att ta bussen till stan sen packa ner lite leksaker i en väska o gå till fästningen o sätt mig, köp en baguette eller sallad på Kvantum.. Får se hur vinden ligger idag först för det ser ut att blåsa en hel del.. Men 13-bussen låter lockande.. Då kan Gabriel o Melwin möta upp oss så kan vi vara en stund på lekplatsen innan vi åker hem..

En sak har jag allafall bestämt, när Noel sover sen så ska jag sätta mig i solstolen där ute o försöka få lite färg i mitt bleka ansikte.. Hade jag inte vart gravid hade jag solat solarium nu.. Imorrn e de freda.... Va händer då??
Öhhh jag ska rensa garderobern på dagen o kvällen e hittills oplanerad..
Kanske en promenad till campingen o spela lite minigolf el nåt..

Ne... inget nytt att skriv om, bara vardagsdrabbel.. Snart e min lååånga ledighet slut.. inte kul alls.. Tillbaka till jobbet, men jag ska inte klaga har ett bra schema o bara 2½ månad kvar o jobba..

Nu ska jag kolla lite på bloggar o sen ska jag bädda rent i sängarna innan Noel sen ska sova..

ha en fin da i solen..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?