Nattjobb..

Noel e väl inte direkt jättesjuk men han e förkyld, imorrn när jag har sovit ska vi bara mysa. Noel Melwin o jag..
Vi ska va hemma hos mamma tror ja, Gabriel o byggarna ska gå ut., Tänkte de e nog bäst om jag sover i stan då.. För även om de e lörda vaknar barnen 7 på morgonen..

På lörda ska vi grilla me Mikael o Ela o kanske nån mer, vet ej ännu.. O på sönda har jag begärt vilodag hemma, ja sa tt helst vill ja bara sova hela dagen, vila mig.. Då får Gabriel o barnen hitta på nåt..

Vi har vart hos barnmorskan idag, allt var bra, bebis var livlig därinne o de va lite svårt o komma åt o få hjärtljud..
Men de vi hörde lät bra o de e ju så mysigt..
Mitt HB var lite lågt, därav min trötthet... Så nu e det 2 Niferex om dagen som gäller i 1 månad..
Fick även pratat av mig om eventuella oroligheter mm mm  Känns skönt o ha en bra barnmorska som vill lyssna o prata..
Allfall ska jag lägga mig o vila oftare o ta det lugnt när sammandragningarna e som värst..
Nu ska vi dit  5:e maj igen, o sen därefter e de ganska så täta besök, varannan vecka allafall...

Ringde till Babyhuset idag, kollade priset på Teutonia syskonvagn.. Det var inte så farligt  som jag trodde så nu får vi åka in o kolla den, då blir det en svart vagn isf. För jag vägrar ha beige.. Synd att dom bara fanns i 2 färger..
Men man kan mixa med åkpåsar o liggdel i olika färger..
De e ju sommar då e de så tråkigt me svart..

Annars e allt lugnt.... Vill flytta nuuuuu... Till det underbara blå fina  huset...... Där vi ska bo sen, ja vill bo där NUUUUU...
2 månader känns helt plötsligt så långt..

Snart kommer Karolina o Jesper med sina små skatter.... ÄNTLIGEN.... Vi ska få se lille Axel, o så ska vi fira Maja..
Det ska bli himla kul o se er igen.. Vi ska ju inte till Gotland förrän i augusti nu, känns konstigt när de e så lång tid emellan, men de e för mkt för oss nu, jobb, Gabriels företag, flytt, bebis ja allt på samma gång..
Alla ni på Gotland.... Välkomna till vårat gästhus sen...

Ne nu ska ja kolla webb-tv, läsa lite bloggar o sen koka lite kaffe..

Gonatt alla...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?