Sovit gott..

Har jag gjort nu.. Gabriel kom med en trött Noel innan.. Så en flaska välling o sängen sen sov han med.. nu e vi vakna o ska strax göra oss iordning o  gå till stan, ta bussen hem o laga middag...  Sen ska jag tillbaka  och  jobba  igen, Idag ska jag inte glömma o ring barnmorskegruppen o få en tid.. Har satt mobilen på påminnelse o kl 14 ska jag ringa.. Hoppas nu att ja kan få en bra tid med :-)
Konstig känsla att man snart vet vad de e för kön på bebisen.. Mysigt o se ultraljudet åxå,  bebisen e ju ganska stor nu så man ser ju inte hela bebisen men bit för bit o när vi kolla Noel så sent visste vi hur lik Melwin han skulle bli..

Kom på att de kanske e bäst o kolla om vagnen e här innnan man planerar en massa, orkar inte bära Noel till Kvantum..
Annars får vi äta sent ida o de e så tråkigt..

Ja ja Kanske dax o sätta Noel i ett bad så jag kan göra mig iordning... Han leker me traktorn o e så lugn här..

Påskafton snart ohhh va ja e sugen på en massa go mat, Ska bli kul o planera senare idag vad vi ska hitta på..
Vi äter aldrig påskbord, de e så tråkigt.. Samma me julmat, äter typ en 5:e del av allt som ställs fram då e de bättre med egen meny..

Ska till o med spåna på en god dessert redan.. Undrar om jag kan lyckas med det.. Det får vi hoppas..


Ja ja nog om det....

Ska skynda på nu... E faktiskt piggare än vad man kan tro nu... Oftast sover jag till 14-tiden o då e j alltid seg när ja vaknat..


Tjing.....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?