Ut...

I dimman... ska jag nu... Sova e de enda jag tänker på.. Snart styr cykeln hem till mammas tomma lägenhet... Där sk jag sov gott så kommer Gabriel o hämtar mig vid 13-tiden.. Sen ska vi nog låna lägenheten ikväll åxå, jag o barnen, då blir det bad, mys och film.. En lugn hemmakväll...
Nån som vill komma?? Kaffe??

E det sant........... Ska det verkligen kunna bli 17 grader ute idag.... underbart.... Då får man ut i vårsolen senare, klippa lite påskris kanske... Det e påsk snart.. vad ska man göra då....
Blir säkert att man gömmer påskäggen o äter gott o skålar på kvällen.. (alkoholfritt såklart)

Va e det nu som händer i världen, orkar inte titta på röriga nyheter nu så jag väljer att göra det sen när jag sovit klart, då kanske jag e lite mer klar i huvudet..

Ohh NUUU ska ja hem.... Nu säger jag gonatt...








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?