Vilken da...

När jag väl fick slitit mig ur soffan innan så insåg jag ju hur fint det var ute idag.. Rena sommaren nästan 19-20 grader.. Jag o barnen gick till bussen o åkte till stan, där gick vi till MAMA-living o skulle byta kjolen men tyvärr hade dom ingen likadan attans åxå... Vad ska jag nu göra tänkte jag, kollade på en annan kjol som inte alls var lik fin.. Tänkte ska jag behålla kjolen ändå men kom fram till att om den redan sitter åt rätt så bra så kommer den ju bli för liten så.. Efter en stund fick jag ett tillgodo-kvitto o ska gå tillbaka för i maj skulle dom få in en liknande kjol.. Så jag väntar helt enkelt, eller så blir det en fin sommarklänning..

Efter det gick vi in snabbt på Cervera o sen gick vi till fiket o mötte mamma, Annika vr där med.. fikade o barnen lekte.. Noel e inte ok i magen så jag får hålla lite  extra koll..  Vi satt där o tjata  tills Gabriel kom vid 16.3o o sen åkte vi hemmåt, först handlade vi blöjor o sen körde vi en sväng... Körde ner till Tången o kollade på dom alldeles nya kalvarna.. såååå söta.. Kolade vid havet o sen innan vi körde hem kollade vi nere vid Fridas.. Tänkte ta en middag där nån kväll vi två... Hade vart mysigt med en romantisk middag utan barn en kväll, promenera på stranden o bara va..
NÅGON som vill vara barnvakt?? ha ha ah

Vi lagade fläsk med löksås o åt, sen har vi gjort ordning barnen, Melwin har duschat åxå.. Sen nattades dom av pappa... Jag la in en maskin tvätt o fixade.. Nu sitter vi vid varsinn data jag o Gabriel,  samtidigt kollar vi lite på Roomservice.. Gabriel ska jobba en del ikväll vid datan o jag ska bara sträcka mig på soffan så länge jag kan.. 

Sen blir det sängen tidigt för jag behöver sömn i MÄNGDER....

Ha en fin kväll alla...

ps.. har en del bilder på kalvarna o barnen men dom lägger jag in imorrn, de e såå segt med det mobila här ute mitt bland de 1 meter tjocka väggarna.. Gabriel har det supersnabba internet nu...




  lina  

Bara att lämna dem här :) Jag är alltid hemma på helgerna ju :) Klart ni ska ha en romantisk kväll tillsammans!!!Snart dröjer det ju ett tag innan den lyxen kommer igen :)

Datum: 2009-04-15 / Tid: 21:28:01
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  tina  

Hej.

Jag står så långt fram i kön på derome att hon kunde lova att om två månader skall jag få en lägenhet.. Så, om ett halvår borde jag ha flyttat in i en. . Därför skulle det kännas dumt att ta hennes lägenhet och skriva upp mig på ett år.. Men visst, om hon kommer åka kan jag ju kolla upp det.. och soffa har jag :P

Datum: 2009-04-16 / Tid: 02:07:17
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?