Då va helgen över...

Och det har vart ganska så slappt, men skönt..

Kräftskivan var lugn och sansad den med, vännerna kom tidigt redan vid 15-tiden så då blev det inte så sent heller..
vi käkade massor o gott var det..  vissa drack snaps o sjöng.. Bläää jag personligen hatar sprit..
1 glas vin drack jag så det var inte så livat, men det blir det aldrig när barnen e med..
Efter mat spelade vi spel, och tjatade bara.. Och vid 12- drog sig alla hemmåt, o jag gick o la mig direkt..  Supertrött... Vi hade en trevig kväll...










Igår hade vi en superslapp dag, underbart, vi kollade film o hade mys, sen tog vi bilen en sväng, kollade runt lite, var inne på Jysk en snabbis, sen var vi nere i Apelviken o kollade surfarna och efter det körde vi lite till.. Köpte en STOR godispåse på hemmakväll, sen åkte vi hemmåt..
La oss igen på soffan en stund, Gabriel gjorde god mat, Fläskfilégryta m ris..

Sen var det mer slappa som gällde, fick absolut inte gjort någonting..

Barnen la sig runt 20-  sen kollade vi på film o åt lite godis..

Jonas kom en sväng åxå, en snabbis...


Idag ska jag som vanligt röjja lite, sen ska jag med alla 3 barn till stan, Tim har tid på BVC kl 15.4o
Vi ska åka bussen in.. första prövningen... ha ha ha..

Idag e Tim 6 veckor, lillplutten...
Han e världens snällaste bebis men redan väldigt mammig, han ska helst sova i min famn. Han börjar vara mer o mer vaken nu, de e kul, han tittar gärna på storebrorsorna..



Ne dax att ta tag i måndagen kanske. hittills har vi bara legat på soffan...


Ha en fin dag alla, jag hörde att det skulle bli varmt imorrn 24 grader o sol...
Underbart om det blir så....



  Charlotte  

Hur gick det med Jenny, blir det nåt tror du? Visst är hon gullig?

Datum: 2009-08-31 / Tid: 20:47:36
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?