KRÄFTSKIVA.... :-)

Ska vi ha idag.. det ska bli såå gott, nu ligger 6 kg kräftor i kylen och väntar... Mumms.. ´

Idag har vi vart på stan tidigt, Melwin har vart hos frissan och e nu jättesnygg i håret, och STOLT e han.. Sen handlade vi allt tillbehör som man ska ha, hattar, haklappar, dukar, knivar girlanger o solar mm mm..

nu har vi vart hemma o plockat upp och ätit lunch, enkelt blev det idag, PyttiPanna..

Snart kommer vår "barnvakt" på besök, ska bli kul o träffas o sen höra hur vi ska lägga upp tiderna mm mm Kommer bli skönt att faktiskt ha möjligheten att gå ut och äta på restaurang nån gång ibland..

Kl 16-17 kommer folket som ska vara med ikväll, vi e inte alls många, de e vi + Mikael, Ela o Leo, Johan o Helena och Freddan...
Här kommer vi att sitta o käka hela kvällen sen blir det säkert nåt sällskapsspel..

Nu ligger Tim i pappas famn och äter modersmjölksersättning, ville testa om han gillade det, innan jag dricker lite vin ikväll, och det gjorde han, han har snart ätit 100ml..
Så jag får ta fram pumpen och hälla ut mjölken i vasken... Så får Tim ersättning ikväll..

Fast detta ska inte bli en vana har jag lovat mig själv, man blir så snabbt bekväm om man har ersättning hemma och ger det istället för att amma, men det vill jag inte, det e sååå skönt att alltid ha maten med sig... Vill allafall amma helst 2 månader till om det går..


Nu ska jag gå o fixa mig lite, byta kläder och sminka mig lite, så man e lite redo för fest..
Kul ska det bli iallafall och jag hoppas att kräftorna e riktigt goda...

Ha en bra lördag alla... :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?