Lösenord...

EFTERSOM DET KRÅNGLADE SISST MED ATT HA LÖSENORD PÅ BLOGGEN SÅ LÅSTE JAG UPP DEN, MEN KOMMER ATT STÄNGA DEN IGEN..  URSÄKTA ATT JAG KRÅNGLAR SÅ....
MEN NI SOM VILL LÄSA BLOGGEN FÅR MAILA MIG ELLER SKRIVA EN KOMMENTAR O LÄMNA MAILADRESSEN..

SÅ HOPPAS JAG ATT DET SKA FUNKA DENNA GÅNGEN...

// JOHANNA

  Anonym  

[email protected] eller på facebook spelar ingen roll :)

Datum: 2009-08-16 / Tid: 13:01:10
URL/Blogg:
  tina  

hej.

kommentarer visas inte på min blogg om inte jag godkänner dem.. så vill gärna ha ditt nya lösen :) sen undrar jag om ljusparty. Jag har gärna nästa, men när skulle det passa för dig? Senare i höst, eller till vintern ?

Datum: 2009-08-16 / Tid: 15:33:19
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/
  Anonym  

Hej Johanna.



Jag har varit en trogen läsare av din blogg så jag skulle gärna vilja fortsätta med det.



Så om de är ok med dig så kan du skicka lösenordet till: jessilove[email protected]

Datum: 2009-08-16 / Tid: 17:26:39
URL/Blogg:
  Jessica Nilsson  

hej igen, de var jag som skrev kommentaren ovan, ville bara skriva mejlen igen då det verkar som att understrecken föll bort.



Mejl: Jessilove[email protected]



Jessi(understreck)love(understreck)[email protected]

Datum: 2009-08-16 / Tid: 17:28:40
URL/Blogg:
  Anna  

Hej, jag läser gärna vidare i din vardag är en trogen läsare. Hoppas det är ok.

Min mailadress [email protected]

Datum: 2009-08-16 / Tid: 19:39:14
URL/Blogg:
  Karolina  

Hej



Vad vi saknar er här på ön.

Var så kul att träffa er och se barnen leka ihop. De är så goa med varandra.

Här rullar det på som vanligt igen. Lite tomt efter alla besök i sommar men ganska så skönt med. Imorgon börjar Maja på dagis igen och Jespers semester är slut. Kömmer att kännas jätte konstigt att bara vara hemma med Axel ett par timmar i morgon. Kommer ju knapt vata vad man ska hitta på. Jo då, det är inte så svårt. Äntligen kunna ge honom all min uppmärksamhet i ett par timmar några dagar i veckan. Tänkt vilken skilnad mot första barnet. Fast i för sig har han en stora syster som han nog tycker är det roligaste som finns.

Massa kramar till hela familjen.

Jag vill gärna ha lösenordet till din blogg, det är så kul att gå in och läsa. Tror du har min mail. Annasr så mailar jag dig igen.

Datum: 2009-08-16 / Tid: 20:44:34
URL/Blogg:
  Charlotte  

Jag vill läsa mer om jag får...

Datum: 2009-08-17 / Tid: 07:17:22
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Andréa  

Ja jag vill ju såklart fortsätta läsa, men det vet du ju....;-) Du kan ju skicka lösenordet på FL som sist...

Kram

Datum: 2009-08-18 / Tid: 09:19:09
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?