Måndag..

REDAN??? Ja o barnen sov till 9 idag, rätt gött...
Gabriel jobbar o vi sitter här, ska snart ta tag i vardagen o fixa iordning oss och sen när Noel har sovit ska vi till lekparken, sen ska jag försöka hinna med att laga middag innan Gabriel kommer hem snabbt för att sen åka o jobba igen, denna veckan kommer vara jobbig, Gabriel ska jobba till ca 18 varenda dag.. Phuuu... hur ska man orka det.. 

Denna veckan har vi inga planer inget bokat, nu ska Tim till BVC bara varannan vecka för att hans viktökning gått så bra.. Vi ska försöka komma iväg till Gekås, Melwin behöver nya kläder o ibland har man tur på Gekås att dom faktiskt har snygga jeans o tröjjor.. 

Vi har haft fint väder länge nu, varmt o gott ute, men det skulle väl snart vända.. 

Jag måste ringa en alternativ barnvakt idag åxå.. måste få till ett möte o se om hon skulle vilja sitta 2 ggr per månad.. Hade vart kanon, så att vi kan få lite tid för att göra saker som det e svårt att ha med dom 2 stora på. Tim lämnar vi inte på länge, han får hänga med oss.

Såååå idag händer inte alls mkt, dagarna går ganska så långsamt när man e själv med 2 huliganer o en bebis..  ;-)
men det ska nog bli ordning o reda snart..

TVn har pajat åxå, fan... Ska vi behöva köra den till NetonNet o få en ny... Den e bara 5 veckor gammal o redan e det galet, bilden blir liksom halv ena delen fladdrar bara.. TRIST..

Ne dags att komma ur myskläderna kanske..

ha en bra dag alla.....

  Anonym  

Kan meddela att dom har kanon snygga Långärmade t-shirts med Cars för 60:- på gekås!

Datum: 2009-08-24 / Tid: 17:19:46
URL/Blogg:
  lina  

Heej.

Torsdag blir bra för en fika tror jag. vi kan väl höras på förmiddagen? Ons har jag skola.



Filmen är jätte bra jag har redan sett den igen. Helt fast blir jag i baseboll scenen, då kan jag bara inte sluta titta, läser den varje kväll nu. haha..



klart att jag följer med på bio, har en bunte med fribiljetter så jag kan bjuda dig ;-)



Javisst är det skönt att barnen leker bättre nu? Det var nog bara en fas, de är ju så lika i ålder att de är i trotts samtidigt. Inte konstigt att det bråkas då :)



Nu ska jag pyssla med dagisschemat och blogga, ha en fin fin kväll! kram kram min fina vän!

Datum: 2009-08-24 / Tid: 21:03:58
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  ela  

hej vännen!

har inte hört av mig än fy fy fy, men jag har inte haft någon röst fick tillbaka den idag. Så jag och leo är sjuka än. I söndags fick jag gå runt och skriva pappar till alla om allt, skit jobbigt. Som tex kaffe? Kolla leo? går ut. osv.

Men imorgon skall jag jobba och leo skall till förskolan. Skall faktist bli skönt att få börja jobba.

Jag lova att jag skall höra av mig, nu har jag inga ursäkter mer. kram kram

Datum: 2009-08-25 / Tid: 10:10:58
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?