Overall..

Sitter o spanar efter ovaraller till Tim.. Hittat några, vilken e finast???

1.. från Ellos




2. åxå från Ellos..



3. Från H&M



4. åxå från H&M


5. Tummen-overall (lillamirakel.se)



brun-overall1

6. Overall från NameIt..



Yan


Svårt val, det finns för mkt att välja på... Men jag tror att en mjuk overall räcker nu i vinter, han e ju inte så gammal ännu.. annars får man väl köpa en till i början på året, om han skulle behöva..

Har även kollat på denna åkpåsen, Melwin hade en, och den var vi mkt nöjda med... Tror det kan bli en sån..




Tycker att Urban jungles åkpåse var bra åxå men den var alldeles fööör varm här blir ju aldrig direkt jättekallt..
Ja får klicka mig omkring lite på nätet o se vad jag kan hitta, vill att den ska matcha vagnen och matcha en sittdyna som Noel ska ha..

  annika o johan  

Jag tycker den första eller den tredje men johan tycker den fjärde=)

Datum: 2009-08-25 / Tid: 23:58:29
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?