Torsdag....

Ohhh vad har hänt idag?? Absolut ingenting... Jag e helt slut... TRÖTT...
Efter en natt med att i stort sett amma Tim hela tiden så har jag bara legat på soffan o läst med tim på magen.. Noel o Melwin har lekt o busat hela förmiddagen o nu har Noel nyss vaknat från sin vila o vi har fått på oss kläder o röjt upp på rummen..
Jag väntar på att få veta exakt när syster m familj kommer, men det blir nog inte förrn lite senare i eftermiddag/kväll.. tror vi ska lyxa till det med pizza tillomed..

Tim har sovit ett bra tag nu o nu hör jag honom gny lite i sovrummet, han e på väg att vakna, för att ha ytterligare mera mat... sen ska jag in i duschen o sen ska jag laga lite mat till oss här hemma så vi får lite näring i oss innan kvällens pizza..
Idag blir det kokt torsk m sås o potatis..
O vi har inte hunnit handla ännu sen vi kom hem, stannade snabbt på konsum någonstans på vägen hem o köpte det viktigaste bara..

Imorrn måste jag in till stan, ska fixa en grej o hänga i vagnen + en grej att hänga i taket över skötbordet så Tim har nåt att titta på, han e väldigt nyfiken av sig och fäster blicken o hänger med, barnmorskan blev lite förvånad att han faktiskt ligger o småpratar lite redan..  Eller om man kanske ska försöka sig på o sy en egen mobil till honom, varför inte, jag får ju snart hit mammas symaskin.. :-)

tim ville visst inte vakna nu.. han somnade om så då kanske jag ska passa på o fixa lite innan han vaknar o skriker högt efter mat..
Ibland känns det som att man inte gör annat än att amma... 

får se om jag hinner med att skriva lite ikväll o lägga in lite bilder...
ha en fin dag alla i solskenet..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?