Brrrrrrrrrrrr...

Fy fasen va kallt, de hör ju inte direkt till vanligheten här i Varberg... MEN då kan man hoppas på lite snö åxå.. Tänk vad kul för barnen..

Igår var vi på stan, jag fick springa till bussen som en galning, när jag kom fram trodde jag att hjärtat skulle stanna.. FY fasen vad jobbigt, bussen gick ifrån stora vägen o jag hade 7 minuter på mig. (min klocka i köket har typ stannat men det märkte inte jag, trodde jag hade god tid)
Näe fy de var inte igår jag direkt var ute o sprang heller så jag var illröd o flammig i hela fejjan o det försvann inte förrän ca 1 timme efter mitt lopp..
JAAAA jag hann till bussen men de´n var på väg att åka när jag viftade med armarna som en toka, glöm inte mig, glöm inte mig, jag har fasen inte sprungit till bussen med en dubbelvagn för att sen missa den..

Vi gick till BVC direkt från bussen, en halvtimme tidigare, men så skönt för mig o få sitta o varva ner lite.  Vi fick vägt lilleman som nu är en storeman, 8590g och 68 cm, en stadig grabb... Han e en duktig en åxå, han greppar med egen vilja nu, leker med sina leksaker och blir mer o mer med varje dag, det e så himla kul.
Snackade lite och fick en ny tid den 23:e december för då ska Tim få vaccin..

Efter BVC så mötte jag Gabriel på stan, han kollade mobil inne på David´s så han gjorde oss sällskap till Herbert´s.. Andréa, Filippa o Ebba kom åxå dit. Vi käkade o barnen lekte. Det var riktigt mysigt på cafét nu, dom har fått det lite mysigare.
Sen tog Gabriel Melwin o Noel o fikade lite till o vi gick på stan, kollade skor, men de e inte lätt har fortfarande inte hittat några skor, vad e detta.. Så tråkigt..
Kan inte gå i mina vita Converse hela vintern..
Kollade även efter nåt att ta på sig på lördag men på en timme hinner man inte se mkt. Så jag får väl åka in idag o kolla e inte alls sugen på det för jag har en jäkla huvudvärk.
Skulle bara vilja vara hemma o mysa, elda massor i brasan o bara va.. Får se hur jag gör..

Inte har jag nårra bilder heller, mannen har kameran så idag blir det ett tråkinlägg, men kanske kan ja få in lite bilder ikväll.
Har en massa från tisdagen, då vi var o firade Leo, som fyllde 2 år den 14.e november, men vi har inte kunnat innan, både dop och sen har vi vart sjuka åxå..


Ha en bra kall vinterdag....







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?