Nyårsafton...

Igår... Fyllde Gabriel år, 37 år.... Vi firade han på eftermiddagen, han fick en skjorta, jättefin och en burk till sina kvitton (en lite finare burk) som är fin att ha framme...
Johan o Helena kom hit först o sen kom Mikael, Ela o Leo.. Vi drack lite kaffe o åt tårta.. Sen plockade Gabriel fram sitt Guitar Hero som han fick av mig i julklapp o så blev det Rock här i soffan... Jag provade på det lite jag med men det var svårt alltså, jag måste ÖVA... Men det var riktigt skojj... JO... Vi fick besök av tomten åxå som hade med sig godis till barnen, o Tim fick ett litet gosedjur... Gissa om barnen blev glada.. En kul kväll..






Nu sitter jag här, relativt nyvaken o tittar ut, brrrrr.
Men vi ska iallafall snart bege oss till Åkulla bok-skogar och promenera med Andreá o hennes familj, tanken är att göra nåt för barnen. Rasta dom lite så dom får springa av sig innan kvällen..
Vi ska grilla korv och sen åka hem o göra oss iordning för kvällen..

Som ska spenderas hemma hos Johan o Helena i deras nya fina hus. Vi har haft lottning när det gäller maten o Helena, Mikael o Andreá ska fixa förrätt, jag, Mikaela o Jonas ska stå för huvudrätten och Fredrik, Johan o Gabriel ska fixa desserten. Allt är hemligt så vi vet inte vad vi ska få förrän vi sitter vid bordet, en kul grejj som vi även gjorde förra nyårsafton.

Det kommer nog bli riktigt skoj, Männen är o fixar raketer åxå, så det lär bli en hel del.. Det SKA det vara på Nyår.. Och såklart lite lekar.. Ser verkligen fram emot denna dagen...


Nu har jag inte tid att sitta här egentligen, men man måste vakna innan man kan ta tag i saker...

JO..... TIM har sovit HELA natten i sin säng.... UNDERBART, kl 8 vaknade han imorses o ville ligga hos oss en stund, hoppas på fler såna nätter jag känner mig riktigt utvilad för en gång skull, kanske därför det är så svårt att vakna till liv..


Ha de bra ALLA....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?