Badat o fikat..

JA, då har man gjort det.. och klarat det galant, barnen var så snälla och duktiga idag.. Vi badade i 1½ timme o hade mysigt, Noel gillade inte riktigt att jag höll i han, han ville simma själv, så som han gjorde på LaLandia, Så vi badade en del i den lilla minibassängen o Melwin i den stora.. Dom hade verkligen jättekul o om det funkar såhär bra kan jag bada med dom själv fler ånger.. Efter badet kom mormor och vi fikade på simhallen, efter det lekte barnen i hörnan lite o nu e vi hemma hos mamma, väntar på Gabriel, så ska vi åka hem, hämta saker till mig + fågeln.. Sen ska vi tillbaka till stan o käka fläskfilé hemma hos mamma.. O sen e det dax för jobbet igen..

Just nu e mamma o handlar med brorsan, han har ingen bil just nu o mamma blev påkörd i Norge så hela sidan på hennes bil e inte såå fin längre..
Det blir till att lämna in den på verkstaden o laga..
Den bilen som  e så fin.. Ja ja sånt händer ju tyvärr..

Noel e jätte jätte jätetrött men sover inte, han har inte sovit idag o han som vanligtvis sover ca 3 timmar per dag.. Hoppas han somnar i bilen på vägen hem sen så har han allafall sovit lite.. Än e han go o glad allafall..

Ne nu ska jag kolla lite på bloggar sen e det dags att återigen ge sig iväg, tycker det e ett ständigt klä på barnen klä av barnen... O de e ju inte så direkt att dom gillar att ta på sig kläderna.. Tur de e varmare tider framöver så man slipper alla tunga vinterkläder..

Ha en bra eftermiddag alla..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?