Gomorron, gomorron..

Fyyy vad trött jag e.. Som vanligt.. Vi e alltid uppe för länge, de e ju så, man säger att man ska lägga sig i tid men det blir aldrig så.. Usch tänk då Gabriel som gick upp 04.oo imorse.. Fyy.. Barnen vaknade halv 8 o nu sitter vi här i soffan o kollar Bolibompa.. Ska sätta fram frukosten o sen ska jag sätta fart med städningen, de e inget kul alls.
Kanske e det bra att rensa lite, synd bara att jag har så svårt för att slänga saker..

Noel har sovit brevid oss nästan hela natten, han krånglar lite, ja har ingen aning vad det kan va.. Mardrömmar kanske..
Nu ska jag jobba hela helgen denna veckan sen dröjer det 6 veckor innan nästa jobbhelg, det känns skönt att ha ändrat schema nu så jag har mer ledig tid med familjen..

Imorrn kommer mamma hem från Hemsedal, från all snö o hit till det gråa.. 
Det kommer troligen ingen snö heller men man kanske skulle ta sig en dagsutflykt till snön, för den e inte så långt borta, bara ta med picknick, varm choklad och pulkor... Får se vad som planeras.. Men det hade vart kul..

Ha en bra dag alla, i det kalla..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?