Hemma...

O ljusen e betalda, tänk om jag inte hade hunnit men de gjorde jag. Tuuuur.. Vi har satt oss i soffan ett tag, vi har nämligen spenderat kvällen hemma hos mamma, vi åt grillat från sörse o kolla Let´s dance.. En skön, lugn kväll, som blev lite sen.. som alltid..

JO.. Idag har vi kollat huset, utanpå, imorrn ser vi insidan men vi såg jättebra utifrån så vi tror att vi Älskar det!!
De e en enplansvilla 100 kvm 3 sovrum, vardagsrum o kök.. Kamin inne o lagom stor trädgård + en jättealtan + en liten gäst-stuga i trädgården..
MAX 5 minuters promenad till havet... PERFEKT... Kan det bli bättre??? Knappast...

Så nu e vi ivriga att komma o se resten o sen TACKar vi nog JA.. Ett erbjudande man inte vill missa..


Annars så... Dagen har vart bra, hämtade Melwin som planerat o efter det åkte vi till simhallen... Barnen var lika tokiga som alltid Melwin lärde sig att göra Bomben och hämtade ringar på bottnen, stolt mamma man e då.. De e man ju ofta.. Noel ville mest vara i den lilla, åka rutschkana eller gå omkring med mormor o sen hoppa till mig i vattnet..  Efter badet så fikade vi, åkte till Melwins nya dagis med lite papper o då träffade han även en av fröknarna o hade en liten pratstund..
Sen kom Gabriel o då åkte vi alla i vår bil o kollade runt lite.. Ibland e det bara skönt att åka bil..


Nu e jag skit-trött, ska lägga mig o sova när som... De 2 senaste nätterna har jag sovit huuuur tungt som helst, inte hört nåt omkring utan vaknat på morgonen o undrat vart natten tagit vägen..
Imorrn ska vi upp o åka till GBG, ganska så tidigt... 10.15 kommer Johan o Helena hit..  E väl inte hemma förrän sent på eftermiddagen sen..

Jag tror jag håller på att bli frisk nu, synd bara att man hostar så satans mkt på kvällarna o natten, vill ha bort hostan, men jag har alltid hosta i samband med förkyldning o den hller alltid i sig ca 2 veckor.. Trist..

Ne nu e de dags att sova..
  Lina  

Hej!

Var det skogsdunge som du gillade så? De kommer att vara med på Marsrean :) 59 kr för 12 teljus, då får du köpa på dig ett lager. Hoppas ni får kul idag!

Datum: 2009-02-28 / Tid: 10:43:48
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Andrea  

Låter som huset e jättemysigt det ni tittat på :-) Var ligger detta? För innan pratade du om ett hus i Grimeton??

Datum: 2009-02-28 / Tid: 20:23:26
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?