Klockan 04.25

O nu börjar det kännas lite att man e trött, att man inte sovit idag, men nu e det en del att göra sen slutar jag 7.3o, så dessa kvarstående 3 timmarna brukar gå ganska så snabbt.. Sen ska jag ut i minusgraderna brrrrrrr... Men sen efer det ska jag sova läääänge.. O riktigt njuta..

Inatt har det handlat om flygplanskrascher o de e ju riktigt läskigt o titta på.. Men samtidigt som de e läskigt så e det spännande att se hur piloterna försöker lösa problemen, ibland klarar dom det och ibland inte, Oftast slutar det med nödlandning eller en krasch..

Har inte tittat på Tvn hela tiden jag tycker man blir lite trött av det, sysslat med attskriva bemáningslistor och schema mm mm Nu har jag jobb att göra.. Tänk vad dom flesta sover gott nu...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?