Tisdag..

Ja, då e de måndag och jag njuter av att vara ledig nu en heeel vecka.. Noel e förkyld o Melwin hostar + att han har röda utslag på kroppen som känns knottriga, det ser jättekonstigt ut.. Men vi ska till Bästa Neptunuskliniken kl 16 och kolla upp vad det kan tänkas vara, skönt att man alltid kan få en tid där om det e något man oroar sig över..

Nu e vi bara hemma, myser, äter frukt och kollar Wallie.. Noel sover gott där uppe och snart ska jag ta tag i tvätten, försöker vara lite tyst nu när Noel sover.. Har till och med fått röjjt upp här nere, här såg ut som ett bombnedslag verkligen..
Idag ska vi köra Fågeln till mamma igen, kommer bli lite tomt, han hälsar oss alltid välkomen hem när man kommer med sin sång.. Det e absolut ingen jobbig fågel, han e precis lagom kvittrig o tyst när vi sover..
På onsdag tror jag att jag ska in till mamma, och på torsdag blir det säkert en heldag på staden.. Kolla vad som finns för kläder.. Man måste ju kunna växa i det..
Inatt åker Gabriel, hans flyg går jättetidigt på morgonen.. Alltid e det lite nerväst när han ska flyga, men de e väl en normal känsla, speciellt för mig som avskyr flygplan..

Idag ska Melwin gå o hämta ut sitt paket på posten, (med föräldrarnas hjälp) Spännande tycker han, de e Familjen Engman på Gotland som har skickat något..

Vilken underbar dag idag igen, de andra dagarna har jag inte brytt mig så mkt för jag har vart så trött, men det e verkligen underbart när solen lyser in.. Ska bli skönt o gå ut sen.. ´Man får nästan lite vårkänslor.. speciellt när man ser snödropparna..

Bäst att sätta fart här hemma.. Men jag ska inte städa en massa det har jag lovat Gabriel idag..
ha ha (undrar om han tycker jag e igång för mkt) Men de e ju så.. alltid på spring alltid e det nåt som ska fixas..

Ha en fin solig dag alla..
  lina  

Jag kommer gärna, det har jag ju lovat elisabeth :) bara det är en vardagskväll så A kan ha barnen :)

Kram

Datum: 2009-02-17 / Tid: 13:33:46
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?