Melodifestivalen...

Äntligen var det rätt låtar som gick direkt till finalen, tror helt ärligt att Måns e vinnaren... Men vilket röstande det é fattar inte meningen med att ha dueller mm mm..


H.E.A.T & Måns till Globen

Nu e jag på jobbet igen, undrar vad jag ska se idag, hoppas att uppkopplingen kan vara bra så att jag kan se lite på Webb-tv.. Annars e det bra mkt skit på nätterna. Tur att här finns många kanaler..


Idag sov jag till 14.3o var verkligen skit-trött då kom Gabriel o barnen o väckte mig..
Låg kvar på soffan ett bra tag o slappade, ingen energi alls..
Gabriel o Melwin åkte o handlade lite o när dom kom tillbaka fick jag chokladhjärtan och gelehjärtan i fina askar..
Gabriel började med maten, Idag blev det lassagne med en grönsallad, supergott verkligen..
Melwin var så himla trött, dom hade vart ute mkt med pappa idag så han orkade inte äta alls mkt.
Han fick gå o lägga sig framför Tvn istället..
Efter maten gjorde vi popcorn och drack lite kaffe. Då började jag piggna till lite..
Gabriel o barnen åkte hem vid 19.3o o jag o mamma kollade början på Melodifestivalen, sen var det dags för mig att ge mig ut i kylan på cykel till jobbet..

YES.. Nu e det ett avsnitt av Amerikanska Choppers OCC, mina favoriter på Discovery helt klart..

Imorgon e det Melwins födelsedag, för exakt 4 år sedan hade jag vääääldigt ont vid den här tiden..
Han föddes den 15:e Februari kl 01.06...
en underbar liten pojk på 4110g o 54cm lång..
4 år sen men man minns det som igår.. Vårat första lilla underverk..








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?