Städ-dag..

Ohh fasen va de e tråkit o städa, men de e ju ett måste ibland.. Nedre våning e snart klar o då ska ja upp o ta resten, nu sover noel så jag passar på att kolla datan 10 min..
Imorse vakna noel redan 07.. Vi fixade välling o la oss igen, men då vakna Melwin åxå.. sen dess har dom härjat omkring och jag har gått med världens huvudvärk.
Ska snart ta på melwin ytterkläder så att han får gå ut en stund, men senare ikväll blir det massa spring üte åxå för då ska vi grilla korv o busa..
Lina, Andreas o barnen kommer åxå hit..

Har en rolig nyhet... Melwin har fått ny dagisplats... Yes,yes, yes Dom ringde imorse o så glad ja blev..
Nu ska vi bara säga upp den nuvarande platsen sen kan han börja.. Hoppas att vi kan få sluta nuvarande dagis efter februari, har hört att dom vanligtvis har 2 månader men vissa kan va snälla o släppa lite på det..
vi har mer o mer insett att det inte funkar o ha honom varenda dag.. Hoppas, hoppas..
Isf börjar inskolningen redan 1.a Mars.. Perfekt..

Samtidigt som jag e glad att han ska byta har jag lite dåligt samvete, men jag tror att det försvinner ´snabbt om han bara får komma till det andra stället och få nya kompisar..
Dom kompisarna som han leker mkt med och tycker mkt om ska vi hålla kontakten med...
dom bästa killkompisarna kommer nu på Melwins kalas den 7:e februari..
Ja detta kommer säkert gå jättebra, det e bara att vara så positiv som möjligt för Melwins skull..

Ne nu ska jag fortsätta med städningen..

Ha en bra måndá..
  Andrea  

Var ligger det nya dagiset?

Du kan ju skriva det när du svara på mailet på FL, om du inte vill skriva det här...

Kram

Datum: 2009-02-02 / Tid: 14:04:28
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?