Trist väder..

Man blir ju inte direkt på bra humör när man tittar ut.. De e ju inte så att man vill ta på sig o gå ut... Men idag SKA vi ut.. Måste fixa lite + att smygarna ska röjas ut o rensas, blir bara snurrig när man tittar in där och allt står ihoptryckt.. Så idag blir det en hemmadag, lite inne o lite ute + att Gabriel ska jobba nån timme senare..

Idag hade jag kunnat ligga kvar i sängen hur länge som helst.... Ibland så känns det som att man vaknar efter nån timme man lagt sig fast så e de ínte.. man ka sova 6 timmar o det känns som 2..
Har allafall bestämta att ikväll ska jag lägga mig i tid ca 21.3o o sova gott... För imorrn ska jag jobba natten mån- tis.. Sen e jag ledig o så ska jag jobba fre-lör-sön- natt åxå, detta e den jobbigaste veckan då jag har 4 pass.. Nästa vecka ska Gabriel till Grekland, från tisda-sönda..

Nu e det dags för blöjbyte på lilleman, sen ska jag lägga in lite mer kalasbilder från igår..


PS.... Ni som kommer på kalaset för Melwin den 1:a Mars.. E ni allergiska för något så meddela oss gärna...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?