Varför..

E jag så jäkla trött på mornarna.. fyyy ligger på sofan o slappar ännu...

Igår kväll var vi hos mamma på ljusparty, det var trevligt och man köpte en hel del som vanligt + att jag ska ha ett eget party nu i April.. Vi åt sallad o sniffa på ljus..
Åkte därifrån vid 22.30 tiden.. En trevlig kväll faktiskt..

När ja kom hem låg Gabriel på soffan så jag la mig ja med MEN så satte jag på datan o då var det kört, blev ju ganska så pigg o låg o glodde till klockan var 12 på natten.. Kanske därför man e trött..

Idag ska jag o Noel ta bussen till stan o sen ska vi till simhallen o bada  när vi har hämtat Melwin, ska bli mysigt var ett tag sen nu eftersom vi vart sjuka till o ifrån..  Jag köpte dykringr till melwin när vi var på Gekås så nu ska melwin få plocka ringar på bassängbottnen.. Det tycker han e kul, om han har det rätta humöret..

Nu idag kommer det att vara sissta gngen jag hämtar Melwin på detta dagiset... Känns lite konstigt, och speciellt när fröken e så ledsen för att han ska sluta, hon säger alltid till Melwin innan han går hem, får ja se på dina vackra ögon, ha ha ah.. Så igår gav vi en fin blomma till fröknarna och så bjöd Melwin på glass med kex o chokladsås o saft att dricka.. Dom hade pratat med alla på samlingen om att Melwin skulle sluta så sa Melwin när vi hämtade honom, ALLA barnen sa att dom kommer sakna mig jättemycket..
Så idag hoppas vi på inga lesna miner.. Fast ja e själv ganska så känslig av mig ibland..

senare ska vi bara ta det lugnt, imorrn blir det GBG mässa + Ikea..  vi ska käka gott o säkert se en film...


PS... Håll tummarna för oss idag, vi ska kolla ett hus, vi har fått svar på vår annons.. YIPPIE... Hoppas hoppas hoppas, Jag blev så jäkla lycklig igår när gabriel berättade för mig att dom hade ringt, det ligger nämligen helt perfekt, vart tänker jag inte skriva här..

Ha en bra fredag alla..
  lina  

Gud vad roligt! Grattis! Det är ni verkligen värda! Hoppas att ni får det! Håller alla tummar vi har :)

Datum: 2009-02-27 / Tid: 20:43:22
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?