Chips o film i sängen..

Ja nu e de lyx, var så fruktansvärt sugen på chips, har haft med mig det till jobbet men inte kunnat käka men nu när jag egentligen borde sova så e jag klarvaken och sugen på chips, min kropp e väl troligen inställd på att vara vaken hela nätterna så denna natten kanske blir svårt att sova.. Hoppas inte...
Vi har packat hela kvällen, fyyy vad mkt att tänka på, allt från barnbestick till kaffefilter och sen alla badgrejer, leksaker, sängkläder, mm mm ja det känns nästan som vi ska va borta en evighet fast de e ju bara 4 dagar.. hahaha.. Nu känns det som att vi nästan e klara och imorrn ringer klockan på 08 och då ska vi packa bilen, käka frukost och sen drar vi... Så nu blir jag borta härifrån ett tag, sen när jag kommer hem kommer en massa bilder från semestern + mkt annat...
Det känns som man e ett litet barn, det ska bli superkul att åka vattenruschkana och bada i vågbassängen...

Ha en bra vecka alla.... Tjing....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?