En ganska jobbig natt...

..... har jag haft med Noel fy vad han har krånglat och jag vet inte varför dt har bara vart så så nu imorse när kl var 8.3o trodde jag klockan var 05 eller ännu tidigare ville absolut inte gå upp.. Men med 2 pigga barn så e det ju tyvärr tvunget ibland... Nu har jag efter en frukost fått energin tillbaka.. Så nu har vi allafall bestämt att bakningen får vänta tills en annan dag denna veckan, det e mitt misstag för jag glömde allt hemma igår och nu känns det för sent att börja man vill ju inte hålla på hela dagen.. Så Melwin blev först lite sur men så frågade jag om vi skulle gå till cafét istället och då blev han glad igen och glömde säkert bort bakningen.. Han älskar att vara på cafét och vill helst åka dit varje dag... Så nu ska vi ta o göra oss iordning sen så ger vi oss iväg.. Så har man allafall gjort nåt idag..

Alltså av detta vädret blir man depprimerad.. Fy va jobbigt det e skulle vart så himla kul med lite snö... Åka pulka o bygga snögubbar med barnen, det brukar ju komma lite vid denna tiden men nu e det milt igen och tittar man ut e allt bara grått och trist...


Fyyyyy allt jag hade skrivit här bara försvann, detta inlägget var dubbelt så lång, men nu orkar jag inte skriva om allt, fasen vad jag hatar när datan bara kopplar ner...

Ja ja nu e det dax att göra iordning mig och barnen sen blir det staden...

Ha en bra tisda..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?