Kolla...

Vad jag hittade inne på www.secretmom.blogg.se En skitkul lista som jag nu kommer att fylla i med mina händelser år 2008.. och eftersom jag inte skrivit någon årskrönika så e detta ett perfekt alternativ..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig, blev fru Engman..

2. Höll du några av dina  nyårslöften?
Hade inga vad ja kommer ihåg..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster o Ben fick underbara Felicia..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Norge..

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Ett körkort..

7. Vilket/ vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2008-09-06 vårt underbara bröllop.. 
2008-08-01 Gabriel startar eget företag VEAN AB. 
2008-11-22 Plussade på gravtestet.. Lycka..

8. Vad är det bästa som hänt dig 2008?
Bröllopet såklart (igen)
Allt med barnen, bus, utveckling, resor, utflykter, bråk mm mm 

9. Största misstaget?
Att dricka Tequila på möhippan så att jag fick åka hem redan 23.oo.

10.Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, många förkyldningar, + att jag skar mig illa i tummen, (inget allvarligt dock)

11. Bästa köpet?
Helt klart vår nya säng...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder till barnen, o en massa go mat...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Pappa o mammas tal på bröllopet, + allt pappa sa..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Vill ha dig - Freestyle.. Gabriels version han spelade in på sin svensexa, som sen spelades upp på böllops-
middagen, har nog aldrig skrattat så mkt.. 

15.  Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blandat.. Men i stort sett väldigt väldigt LYCKLIG...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat, och ätt rätt..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Shoppat.

18. Hur tillbringade du julen?
På Gotland, med Gabriels släkt.. Eller det e ju våran släkt, eller? Mysig afton med tomte och glada barn..

19. Blev du kär i år?
JAAA alltid i Gabriel...

20. Hur många one night stands?
NADA

21. Favoritprogram på Tv?
Medium, Grey´s, Andra avenyn, House, Miami Ink

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, men har lärt mig en massa om folk och sätt.. Lita inte för mkt på någon.

23. Bästa boken du läste i år?
Har ej läst någon, hatar att läsa... 

24. Största musikaliska upptäckten?
öhhh ingen aning.. 

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, massa kärlek.. Och ett jättebidrag till vår bröllopsresa som inte skett ännu. (Thailand eller Chile år 2009/2010)
Friska krya barn och en jättefin vigselring.. 

26. Något du önskade dig men inte fick?
En TV till sovrummet..

27. Årets bästa film?
The Dark Night.. + mååååånga mer..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vi var på Gotland hemma hos Gabriels mamma, där fick jag fina presenter och god mat + en tårta... 

29. De bästa "nya" människorna du träffade?
Helena som jag lärt känna mer o mer e en jättego tjej.. + Gabriels barndomskompis Daniel med sin fru Annika.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Massa klänningar på sommaren, annars leggings o tunikor/ klänningar. Mjukisbyxor hemma..

31. Vad fick dig att må bra? 
Familjen, all tid vi spenderat tillsammans, Kvällarna med Goa vänner med både go mat o roliga spel, Kolmårdenresan, och att träffa lillasyster mer o mer.. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
QUE?? Snyggast- Orlando Bloom + Mc Dreamy

33. Vem saknade du? 
Jaqueline, min kusins tjejj... 

34. Favoritmånad?
Juli såklart, varma dagar..

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Oj.. Svårt.. Skulle kunnat träffa släkten mer.. Mer tid vore inte helt fel...







 



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?