Redan fredag..

Undrar vart denna veckan tagit vägen..  Tiden går alldeles för fort ibland, har inte hunnit med någonting..
Idag försov sig - Gabriel o Melwin, så jag fick åxå gå upp o göra frukost till Melwin kl 8.. annars brukar man ligga o dra sig men det hans inte med.. så blev jag sådär jättehungrig.. Så nu har jag suttit här framför datan en stund med ett stort äpple.. Noel e jättepigg o glad går omkring här o hittar på bus....
Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, Gabriel skulle åka härförbi vid 12, så då får jag se om jag kanske åker med in till stan.. Har egentligen inga planer alls..

nu e jag ändå rätt pigg trots att Noel vart vaken en del inatt, han som altid brukar sova så bra.. Kl 02 inatt hade vi försökt o få han att sova rätt länge, då gav vi upp, gav näsdropar och en flaska välling, sen sov han gott..
Ibland får ma gissa sig till vad det kan va som e fel och de e inte alltid så lätt.

Ohhhh... Noels favoritsyssla nu e att stänga av tv´n eller leta reda på kontrollerna och trycka på alla knappar, gör han inte det  så klättrar han på köksstolarna eller om man glömer toadörren öppen e han snabbt inne där o härjar.. Jag e inte van vid detta, Melwin var liksom så lugn, eller inte direkt lugn men han rörde aldrig nåt, han nöjde sig med sina saker, men noel e en sån där som tar ALLT man kan inte ha en pinal framme som han kan nå...

Ne.. nu e de dags för blöjbyte och så får jag inte glömma ladda mobilen som dog i natt.. Sen har jag lite småsaker att fixa med, men först blir det nog lite mys i soffan framför morgon-Tv..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?