sovmorgon...

HAR jag verkligen haft idag.. klockan 10,3o kom Gabriel o melwin upp o väckte mig.. Sååå gott jag har sovit, jag somnade på soffan igår vet inte när.. men vi var väl hemma från Ela o mikael vid 00.00 tiden.. Sen har jag sovit som en gris o inte vaknat av nåt... Det behövde jag förmodligen..

Idag ska vi egentligen inte göra nåt men jag tänkte försöka röjja lite på våran baksida som ser hemsk ut just nu... Grejjer överallt o nu har vi plats i förrådet för utemöbler o leksaker..
+ att barnen  får komma ut o röra sig lite med..

Igår pratade vi en hel del om det nya dagiset, och Ela ringde o hörde hur det såg ut med platser mm mm OCH det ser jättebra ut...dom ville gärna ha en 05:a som Melwin e och noel får isf plats till hösten.. Dagiset e helt nyöppnat... Det e  ett personalkoperativ som arbetar mkt med teater, musik o rytmik och eget skapande... Allt låter toppen så på måndag ska vi ringa o snacka lite o sen får vi se hur det går.. Kanske byter han dagis nu direkt.. Det skulle passa oss så himla bra eftersom vi vill ha han ena veckan kanske 3 dagar och andra veckan 2 dagar osv.. Sen när bebisen kommer ska ju båda gå på dagis 15 timmar/vecka och då kan man tex. välja 2 heldagar eller 3 dagar 5 timmar om dagen.. Det betyder att barnen får vara hemma mer med mig och det tycker jag e jätteskönt, slippa känna stressn att hämta på dagis, upp tidigt på morgonen fast man inte behöver..
Ja ni får snart veta hur vi gör..

Ne nu ska jag ringa mamma, se om vi kanske ska åka dit en stund o fika lite..

ha en bra sönda i de fina vädret...
  lina  

vad underbart att sova så länge, jag var upp 07 idag. Ha en bra söndag, hur jobbar du i veckan?

Datum: 2009-01-25 / Tid: 12:35:49
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  ela  

hejsan!

Jag fick med sovmorgon i söndags. mikael tog leo på morgonen, underbart det behövde verkligen jag. idag är jag hemma för vård av sjukt barn (sjuk och sjuk) han är lite snuvig. men förskolan tyckte att jag skulle hålla honom hemma. Tack för i lördag det va ett tag sedan så det är kul att träffas igen och snacka lite skit. Förresten noel glömde sina kläder här!



ha det många dunder kramar



Har ni ringt än???? Hur gick det????

Datum: 2009-01-26 / Tid: 09:41:53
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?