...

Fasen.... ska jag bli sjuk... INTE nuuuuu...

Igår var jag hos doktorn med barnen... IGEN känns det som...
Noel hade Öroninflammatin, ögoninflammation o var röd i halsen.... Han fick kåvepenin i 6 dagar så nu jäklar ska han väl bli frisk..
Efter det tog vi en fika... (Noel e trots han e sjuk väldigt pigg o rastlös) Han e väl van nu att inte må så bra... :-(

Sen gick vi snabbt till Lindex o köpte 2 bodysar till bebisen o sen till H&M o köpte 2 bodysar o 2 par byxor till bebisen där.. nu har vi ett startset med lite blandade kläder i strl 56.. Blir det en liten bebis så får Gabriel shoppa strl 50 sen när de e klart..

Gabriel mötte upp oss på H&M o Annika.. Mamma var åxå med så vi tog en fika på Coffe-house el vad de heter..
Jättegott kaffe o ännu godare muffins.. (de borde dom va för 26 spänn stk.)

Sen gick vi o hämtade medicin o sen åkte vi hemmåt..

Gabriel fixade PyttiPanna o jag bäddade noels nya säng, sen blev jag helt slut... Under middagen blev jag dålig o kännde mig orkeslös...
La mig på soffan o Gabriel badade barnen o nattade Noel, Melwin kollade allsång på skansen med oss innan han la sig..
Jag blev liggandes på soffan o somnade där senare... gabriel väckte mig o då kännde jag mig yr o sjuk..
Vaknade imorse med världens halsont o hosta jag med.... Inte nåt kul.. De e ju nu jag ska ha mkt kraft i min kropp.. Om bebisen vill komma så ska jag ju orka det med..

Noel får sin medicin o han hostar fortfarande, men han e ändå väldigt pigg o springer omkring här o leker för fullt..
Skönt ändå att han har energi..

Annars ser det ut att bli en riktigt fin dag...  Jag ska tvätta lite o sen hoppas jag att mamma kommer o håller oss sällskap en stund för Gabriel har en lååång dag idag, han ska jobba till 19.oo... Såå tråkigt men ett måste..
Han ska även hämta bebisens säng så att den står klar..
Vi fick inte med den samtidigt som vi hämtade Noels säng för paketet den låg i tog ju upp halva bilden.. skitstor, för en liten spjälis..

För att roa barnen lite får vi väl gå o fiska lite krabbor vid bryggan sen..  Annars så e dom väldigt nöjda bara att vara hemma o leka i trädgården..
Noel o jag vaknade 8.3o idag men Melwin sover ännu..
Tänkte väcka honom för en stund sen men sen tänkte jag vad gör det om han får sova lite extra, han behöver det säkert..

Idag hittar jag inte heller kameran, kanske har gabriel den på jobbet, jag som tog lite bilder igår o var duktig, men men... Får väl lägga in dom ikväll...

Ja har inte så mkt o skriva om, får väl se vad krafterna orkar med idag... 
De e rätt kämpigt o roa barn samtidigt som man helst vill lägga sig o bara stänga av... Men jag ser frammåt nu.. detta e över snart... Underbart ska det bli, kommer känna mig lätt som en fjäder efteråt.. ha ha ha även fast de inte e så..
Då kommer man väl klaga på ömma bröst el nåt annat, alltid ska man ha nåt att gnälla på.. Även fast det egentligen inte e så farligt. Men just nu känns min kropp som 70 år istället för 27...

Nu blir de frukost o lite TE för halsen...


Ha en fin da i solen alla.... :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?